MANOΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Τίποτα δεν έγινε τυχαία. Συνέπεια, διάρκεια και μεθοδικότητα οδήγησαν στη θετική εξέλιξη για το μεγάλο έργο, που θα συνδέει τη Ρόδο με το αεροδρόμιο»

MANOΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ: «Τίποτα δεν έγινε τυχαία. Συνέπεια, διάρκεια και μεθοδικότητα οδήγησαν στη θετική εξέλιξη για το μεγάλο έργο, που θα συνδέει τη Ρόδο με το αεροδρόμιο» Ως το πιο σημαντικό και μεγάλο έργο των τελευταίων χρόνων, χαρακτήρισε, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, τον νέο οδικό άξονα που θα συνδέει την πόλη της Ρόδου με […]

Όλο το άρθρο

Χ. Κόκκινος: “Πανάκριβα εγκαίνια “εκλεκτών” με λεφτά του λαού, για τη γέφυρα Μακαρη που δεν συντήρησαν… και υποχρεωθηκαν με μεγάλο κόστος να την ξαναφτιάξουν”!

“Πανάκριβα  εγκαίνια “εκλεκτών” με λεφτά του λαού, για τη  γέφυρα Μακαρη που δεν συντήρησαν… και υποχρεωθηκαν με μεγάλο κόστος να την ξαναφτιάξουν”! Το πανηγύρι που στήθηκε στη γέφυρα του Μακαρη στην Ε. Ο. Ροδου-Λίνδου από τον κ. Χατζημάρκο και την “εκλεκτή” παρέα του ολοκληρώθηκε με “φιέστα”-εγκαίνια προϋπολογισμού   21.500€ από το υστέρημά του λαού, όπως και  έργο 120 μέτρων… με προϋπολογισμό 7εκ ευρώ περίπου και με έκπτωση μόνο 3,49%! Διχαστική και προκλητική η Περιφερειακή Αρχή Νοτίου Αιγαίου προσκάλεσε ελάχιστους και εκλεκτούς τους  και μεταξύ αυτών τα στελέχη της  από το Περιφερειακο Συμβούλιο  που  μετακόμισαν και από τις Κυκλάδες… στη Ρόδο! Ίσως χρειάζονταν αρκετοί… για να συνδράμουν στην κοπή της ακριβής- μεταξωτή  κορδέλας των εγκαινίων! Η “πολιτική γελοιότητα” τους ξεπέρασε τα όρια όταν άρχισαν να αυτοσυγχαιρονται  διότι  “έσωσαν ζωές” και” πόσο γρήγορα έγινε το έργο” ! Επειδή δεν είμαστε όλοι “ιθαγενείς που τους κοροϊδεύουν με καθρεφτάκια” ας απαντήσουν συγκεκριμένα στα παρακάτω  πολιτικά ερωτηματα: -Είχαν ενημερωθεί εγγράφως από το Φεβρουάριο του 2019 για το πρόβλημα στη γέφυρα…. Αν ήθελαν” να σώσουν ζωές” και δημόσιο χρήμα  γιατί δεν την συντήρησαν ή δεν την επισκευαζαν (το κόστος είναι πολύ μικρότερο) και γιατί δεν σταμάτησαν τότε την κυκλοφορία? Αναγκάστηκαν να την “κλείσουν” το Νοέμβριο του 2019 (εννιά μήνες μετά…) όταν τα πράγματα έφτασαν στο απροχώρητο και από τύχη δεν θρηνησαμε θύματα.  Ο φορολογούμενος Έλληνας που καθημερινά παλεύει για τον “επιούσιο ”  πλήρωσε ακριβά και  το έργο και τα εγκαίνια! -θα άφηναν την γέφυρα γκρεμισμενη ? -Ολοκληρώθηκε σε 18 μήνες… Μα έργο μόνο 120 μέτρων ήταν…. Δεν ήταν η γέφυρα Ρίου-Αντίρριο! Στην Κίνα έφτιαξαν νοσοκομείο σε λίγες ημέρες και χωρίς εγκαίνια 21.500€! -Η μελέτη της Εθνικής  Οδού Ρόδου /Λίνδου προβλέπει τέσσερις(4)  “λωρίδες” κυκλοφορίας…. Η γέφυρα Μακαρη έχει μόνο δύο (2) λωριδες….(αλλα εντυπωσιακά μπλε φωτάκια που σε παραπέμπουν σε νυχτερινό κλαμπ…). Θα χρειαστουμε  προσεχώς νέα γέφυρα με τέσσερις” λωρίδες “κυκλοφορίας? Αντιλαμβάνομαι την αγωνία του κ. Χατζημάρκου να δείξει την πίστη του και την αφοσίωση στο κυβερνών κόμμα για  το οποίο εκδήλωσε τον” πολιτικό του ερωτα” τα τελευταία χρόνια και θα έχει ενδιαφέρον αν το υπερασπιστεί στα δύσκολα… Αντιλαμβάνομαι επίσης ότι το Φεβρουάριο του 2019 είχε ενδιαφέρον πως θα επανεκλεγει και πως – πάλι – με λεφτά του δημοσίου(όχι δικά του ή της πολιτικής “παρέας του” ) θα  επιδιωκε την πολιτική και προσωπική μου εξόντωση για την οποία πήρε  απάντηση με την πρόσφατη  (θετική για εμένα) απόφαση της Δικαιοσύνης. Η παρέμβαση του στον ποταμό Μακαρη  καθυστέρησε… σε αντίθεση με τα  πολιτικά “πανηγύρια” και  “φρου φρου και αρώματα”, στην οργάνωση σκευωρίας και στη δικομανια κατά  ανθρώπων που έχουμε άλλη πολιτική άποψη που είναι…. Πρωταγωνιστής! Χαράλαμπος Κόκκινος Επικεφαλής του Περιφερειακου Συνδυασμου “ΠΝΟΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ” – Περιφερειακος Σύμβουλος Π. Ε. Ρόδου-Αντιπρόεδρος Εποπτικου Συμβουλίου ΕΝ. Π. Ε.

Όλο το άρθρο