Ελληνικό: Δύο φορές σαν το Μονακό η αθηναϊκή Ριβιέρα – Επένδυση-μαμούθ

Ελλάδα Οικονομία
Με μέγεθος διπλάσιο του Μονακό, η Αθηναϊκή Ριβιέρα αναμένεται να φέρει αλλαγές επί τα βελτίω στην εγχώρια οικονομία, καθώς, εκτός από την τεράστια συμβολή του έργου στην ανάπτυξη, οι επιχειρηματικές συμμαχίες θα μεταμορφώσουν το τουριστικό προϊόν, με στόχο την προσέλκυση υψηλών βαλαντίων

Τεκτονικών διαστάσεων ανατροπές φέρνει στην αγορά ακινήτων και στον τουρισμό η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στα ελληνικά χρονικά, που θα οδηγήσει στη δημιουργία μιας πόλης με μέγεθος δύο φορές μεγαλύτερο απ’ ό,τι το Μονακό.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, δεδομένου ότι παγκοσμίως είναι λιγοστές οι περιπτώσεις αστικών αναπλάσεων με τόσο μεγάλη κλίμακα όσο αυτή του Ελληνικού, που καταλαμβάνει επιφάνεια 6,2 χιλιάδων στρεμμάτων, με την πρώτη μόνο φάση να είναι προϋπολογισμού 2 δισ. ευρώ, τα βλέμματα είναι στραμμένα στην πορεία υλοποίησης του έργου. Δεν είναι τυχαίο ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, αναφέρθηκε, στην πρόσφατη έκτακτη γενική συνέλευση, στο ρίσκο που ενέχει η επένδυση, το οποίο όμως μετριάζεται καθώς το business plan του έργου δημιουργήθηκε με δεδομένα του 2013, οπότε η ελληνική οικονομία βρισκόταν σε βαθιά κρίση. Σε τι συνίσταται, όμως, η… επανάσταση που θα φέρει το έργο;

Με την πρώτη φάση του έργου να έχει διάρκεια πέντε χρόνων, υπολογίζεται ότι κάθε ημέρα θα δαπανάται περισσότερο από 1 εκατομμύριο ευρώ. Το ποσό αυτό εκτιμάται ότι θα τονώσει σημαντικά συνολικά τους ρυθμούς οικονομικούς ανάπτυξης, καθώς, κατά τους ειδικούς, για κάθε ευρώ που επενδύεται στις κατασκευές το ΑΕΠ αυξάνεται κατά 0,8 ευρώ. Τι θα δημιουργηθεί με ορίζοντα το 2024; Το ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα με καζίνο (IRC), που θα υλοποιήσει είτε το σχήμα Mohegan Gaming & Entertainment – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είτε η Hard Rock International, που διεκδικούν, μέσω διεθνούς διαγωνισμού, το έργο. Με ορίζοντα το 2024 θα κατασκευαστεί ακόμη το 40% του μητροπολιτικού πάρκου, το οποίο θα συνδέεται με το βόρειο και το νότιο τμήμα της έκτασης, το 37% των υποδομών του έργου και δύο εμπορικά κέντρα. Το Vouliagmenis Μall, που θα βρίσκεται πλησίον του σταθμού του μετρό «Ελληνικό», θα αποτελείται από 72.000 τ.μ. μεικτών εκμισθώσιμων χώρων και θα είναι μεγαλύτερο κατά 15%, συγκριτικά με αυτό στο Μαρούσι.

Το δεύτερο, που θα είναι μικρότερο, θα βρίσκεται στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά και θα εξυπηρετεί ως επί το πλείστον τους επισκέπτες του IRC και τους κατοίκους των όμορων περιοχών. Ακόμη, την πρώτη πενταετία θα κατασκευαστούν και θα πωληθούν συνολικά 800 κατοικίες.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η επένδυση υπηρετεί τον στόχο του μετασχηματισμού του εγχώριου τουριστικού προϊόντος με στόχο την προσέλκυση τουριστών υψηλών εισοδηματικών κατηγοριών, καθώς στο Ελληνικό θα… ανθίσει το είδος των branded κατοικιών, των οποίων, δηλαδή, οι ιδιοκτήτες θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης από ξενοδοχειακούς ομίλους. Πρόκειται για έναν τομέα που απευθύνεται σε εύπορους και είναι ιδιαίτερα αναπτυσσόμενος παγκοσμίως, με τον αριθμό των branded σπιτιών να έχει αυξηθεί σε ποσοστό 195% την τελευταία δεκαετία, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Savills. Υπολογίζεται, δε, ότι μόνο φέτος 9.000 τέτοιου είδους κατοικίες θα βγουν στην αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο, με το Costa Navarino να είναι το πρώτο στην Ελλάδα που προσφέρει branded βίλες και διαμερίσματα.

Περισσότερα στο www.ethnos.gr

0Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *