«Το 5ο ΔΣ Πόλεως Ρόδου παρέλαβε εξοπλισμό ένα κιτ ρομποτικής WeDo 2.0 για τις ανάγκες της eTwinning δράσης «STEM 2.0»

Ρόδος Δωδεκάνησα


Το 5ο ΔΣ Πόλεως Ρόδου παρέλαβε εξοπλισμό ένα κιτ ρομποτικής WeDo 2.0 για τις ανάγκες της eTwinning δράσης «STEM 2.0, στο πλαίσιο του έργου «Ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης e-Twinning 2019-2020″ καθώς τιμήθηκε με την Ετικέτα Σχολείου etwinning.
Το εκπαιδευτικό πακέτο ρομποτικής Lego Education WeDo 2.0 θα αξιοποιηθεί από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς των Γ1 και Γ2 τάξεων του σχολείου μας που συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά προγράμματα eTwinning προσανατολισμένα στην εκπαίδευση STEM (Science – Technology –  Engineering – Mathematics). Με αυτόν τον τρόπο θα επιδιωχθεί η εισαγωγή της μεθοδολογίας STEM και της διδασκαλίας της εκπαιδευτικής ρομποτικής στην ευρύτερη σχολική κοινότητα. Θα δοθεί στις μαθήτριες και στους μαθητές μας, η δυνατότητα να κατακτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες, να εμπλακούν σε μια πρακτική, ενεργητική, ομαδική εργασία διερευνητικού και πειραματικού χαρακτήρα και πάνω από όλα να ζήσουν μια συναρπαστική και ψυχαγωγική εμπειρία.
Σ’αυτό το πλαίσιο, οι μαθητές του Γ1 και Γ2 του 5ουΔΣ Πόλεως Ρόδου συμμετέχουν σε eTwinning έργο με τίτλο: «#eTw4Stem» (https://twinspace.etwinning.net/98865/home).  Σκοπός του έργου είναι να αυξήσει το ενδιαφέρον και την περιέργεια των παιδιών για την εκπαίδευση STEM, χρησιμοποιώντας διάφορα ρομποτικά παιχνίδια. Στόχοι του έργου είναι:
-Να προσελκύσει τους μαθητές στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά.
-Να υιοθετήσουν τη μέθοδο STEM μέσω του σχεδιασμού, της συμμετοχής, της αμφισβήτησης, της παρατήρησης και της δοκιμής των ιδεών τους.
-Να μάθουν να επιλύουν προβλήματα, να εργάζονται σε ομάδες, να αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής σκέψης και δεξιότητες αλγοριθμικής σκέψης.
-Να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα τους, τη φαντασία τους, την ικανότητα επικοινωνίας.
-Να μάθουν να προγραμματίζουν μικρά ρομπότ.
-Να επικοινωνήσουν, να αλληλεπιδράσουν, να συνεργαστούν μέσω των Τ.Π.Ε. για την παραγωγή κοινού έργου.
-Να χρησιμοποιούν με ασφάλεια τις Τ.Π.Ε. παράγοντας πολυτροπικά έργα.

Ενδεικτικά κάποιες δράσεις
Coding – 5th Primary School of Rhodes – Greece (C2 Grade)

How to Do the Water Filtration Experiment – STEM

Τι είναι το «STEM» …

Το ακρωνύμιο STEM πρωτοεμφανίστηκε στις ΗΠΑ το 2001 και αναφερόταν στον ολοκληρωμένο και ενοποιημένο σχεδιασμό της διδασκαλίας των επιμέρους τομέων του σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτό έγινε ταυτόχρονα με την κατάργηση του καθηγητοκεντρικού μοντέλου διδασκαλίας και την αντικατάστασή του από εκείνο που δίνει έμφαση στην ανακαλυπτική μέθοδο της γνώσης, στις ερευνητικές και διαθεματικές εργασίες και δραστηριότητες.
Σκοπός της εκπαίδευσης STEM είναι να συνδέσει τη μάθηση –θεωρητική γνώση- με την πραγματικότητα -πρακτική εφαρμογή- ώστε να φέρει τους μαθητές πιο κοντά στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας.

Αναμφίβολα, η Επιστήμη (Science) είναι παντού στον κόσμο γύρω μας. Η Τεχνολογία (Technology) διαρκώς επεκτείνεται σε κάθε τομέα/κλάδο της ζωής μας. Η Μηχανική (Engineering) είναι η βάση για τον σχεδιασμό δρόμων και γεφυρών, αλλά στη σημερινή κοινωνία είναι κάτι παραπάνω από αυτό, γιατί έρχεται αντιμέτωπη με τις παγκόσμιες προκλήσεις των καιρικών συνθηκών και απαιτεί προτάσεις/ ιδέες φιλικές προς το περιβάλλον. Τα Μαθηματικά (Mathematics) βρίσκονται πίσω από κάθε επάγγελμα και δραστηριότητα της ζωής μας.

0Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *