«Ελληνικός Τουρισμός. Το μέλλον είναι στα χέρια μας» Διαχείριση προορισμών και υποδομές στο επίκεντρο της συνάντησης εργασίας του ΣΕΤΕ με τουριστικές επιχειρήσεις στη Ρόδο

Δωδεκάνησα

Η περαιτέρω βελτίωση των υποδομών και κατ΄ επέκταση της τουριστικής εμπειρίας των επισκεπτών, οι δράσεις προβολής, η βιώσιμη ανάπτυξη και η διαχείριση των προορισμών μέσα από ένα πλέγμα συνεργασιών και συνεργειών, κυριάρχησαν ως θέματα συζήτησης σε συνάντηση εργασίας που διοργάνωσε σήμερα ο ΣΕΤΕ στη Ρόδο, με τη συμμετοχή ιδιοκτητών και υψηλόβαθμων στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων του νησιού.

Στη συνάντηση εργασίας με θέμα:«Ελληνικός Τουρισμός. Το μέλλον είναι στα χέρια μας» που παρουσιάστηκαν και οι δράσεις της «Συμμαχίας Τουρισμού για τη Ρόδο», συμμετείχαν ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, η CEO της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα, ο δήμαρχος Ρόδου, κ. Αντώνης Καμπουράκης και ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίο, κ. Χρήστος Μπάρδος.

Στη τοποθέτησή του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, ανέφερε τα εξής: «Σήμερα είναι μια συνάντηση με επαγγελματίες, προκειμένου να κάνουμε μια ανασκόπηση και να δούμε τι έχει γίνει μέχρι σήμερα. Η Ρόδος συγκαταλέγεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, με μεγάλες προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης. Αναγκαία συνθήκη όμως, όπως πρόσθεσε, για την επόμενη ημέρα του ροδιακού τουρισμού, είναι η περαιτέρω βελτίωση των υποδομών και κατ΄ επέκταση της τουριστικής εμπειρίας των επισκεπτών. Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσονται και οι δράσεις για την επίτευξη του στόχου της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης που έχουν ανάγκη, τόσο οι ανεπτυγμένοι όπως είναι η Ρόδος, όσο και οι υπό ανάπτυξη προορισμοί της χώρας».

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ, υπάρχουν προορισμοί που γνώρισαν ανάπτυξη, χωρίς παράλληλη υποστήριξη σε επίπεδο κυρίως δημοσίων υποδομών. Μπορεί οι πελάτες μας να είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που παρέχονται στα ξενοδοχεία, αλλά πρέπει να βελτιώσουμε και τη συνολική τουριστική εμπειρία που εξαρτάται από άλλους παράγοντες.

Σχολιάζοντας το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού στην Ελλάδα, ο κ. Ρέτσος συνέστησε ψυχραιμία και πρόσθεσε ότι τη στιγμή που αναμένεται να υποδεχθούμε 30 εκατ. τουρίστες, πρέπει η διαχείριση του ζητήματος να γίνει με όρους ιατρικούς και αποκλειστικά από τις αρμόδιες αρχές.

Σε ότι αφορά την πορεία της σεζόν, είπε: «θα πρέπει να αναμένουμε τις εξελίξεις για την εξαγωγή ασφαλών προβλέψεων, σημειώνοντας ότι θα υπάρχει καλύτερη εικόνα μετά τις επαφές που θα γίνουν στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης ΙΤΒ στο Βερολίνο. Σε σχέση με τη χρεωκοπία του Thomas Cook, υπογράμμισε ότι ένα μεγάλο μέρος των απωλειών για την τρέχουσα σεζόν έχει καλυφθεί. Παράλληλα, επισήμανε ότι ο τρόπος διαχείρισης του ζητήματος από την πλευρά του ΣΕΤΕ ήταν άμεσος, καθώς τα σημαντικότερα αιτήματα του Συνδέσμου για τη διευκόλυνση των τουριστικών επιχειρήσεων έγιναν αποδεκτά από τα συναρμόδια υπουργεία».

Ιδιαίτερη αναφορά στη «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο», έκανε η CEO της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα, επισημαίνοντας:  «Έχουμε τη χαρά να βρισκόμαστε για μια ακόμη φορά στη Ρόδο. Σήμερα παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα μιας συμμαχίας που φτιάξαμε για το νησί. Όσοι συνεργάζονται σε αυτή την προσπάθεια από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα, έχουν κοινό σκοπό την προβολή του προορισμού μέσα από μια νέα, σύγχρονη και εστιασμένη στις διεθνείς νέες τάσεις καμπάνια. Πρόκειται για μία σύμπραξη στην οποία επαγγελματίες του τουρισμού ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη Marketing Greece, υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου. Η «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο» αναδεικνύει την οικεία εικόνα του νησιού, όπως αυτή έχει συνδεθεί με τo Sun & Beach προϊόν του και παράλληλα προχωράει ένα βήμα παραπέρα, προβάλλοντας περισσότερες εμπειρίες και επιλογές που μπορεί ζήσει ο επισκέπτης στη Ρόδο, για να ανακαλύψει την πολυδιάστατη προσωπικότητά της».

Ομιλία παρέθεσε και ο δήμαρχος Ρόδου Αντώνης Καμπουράκης:

«Είναι μεγάλη μου χαρά, να υποδέχομαι, από την θέση του Δημάρχου Ρόδου, τον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ, Γιάννη Ρέτσο.
Μπορώ άραγε να είμαι αντικειμενικός, όταν μιλώ για έναν φίλο; Ναι, μπορώ! Είναι ένας άνθρωπος «κεφάλαιο», για τον Ελληνικό Τουρισμό. Και το λέω, μετά λόγου γνώσης. Το 2012, είχα ήδη σαφή εικόνα της ικανότητάς του να βλέπει πάντα, τη «μεγάλη εικόνα». Το έβλεπα από τότε. Κι αυτό, έχει μεγάλη σημασία: Διότι όλοι, μπορεί να είναι αγχωμένοι, και να «τρέχουν» την καθημερινότητα, αλλά αυτό που διαμορφώνει το μέλλον όλων μας, είναι η στρατηγική που αποφασίζουμε σήμερα.

Ο ΣΕΤΕ, και ο Γιάννης Ρέτσος στο τιμόνι του, σε μια συγκυρία γεμάτη προκλήσεις, με το προσωπικό του κύρος, και με τη θεσμική βαρύτητα της θέσης του, συμβάλλει τα μέγιστα, στην ευκαιρία που υπάρχει. Στο να την επισημάνει, και να την πιάσει, ακόμη και από τα μαλλιά. Αν την αξιοποιήσεις την ευκαιρία, και της δώσεις την προοπτική να θεμελιώσει, πίσω από την ευημερία των αριθμών, την επιβίωση των κοινωνιών, των επιχειρήσεων, των ανθρώπων, της Πατρίδας μας, τότε, κάτι σε συνδέει, με αυτά που ήρθαμε εδώ σήμερα να ακούσουμε, από τον ΣΕΤΕ, και από την Marketing Greece.
Και ευχαριστώ, την Ιωάννα Δρέττα, και για το έργο της, και για την ευκαιρία, της σημερινής μας συνάντησης. Μας γεμίζουν χαρά και αισιοδοξία, τέτοιες πρωτοβουλίες που ενώνουν δυνάμεις.

Όπως αυτή η «Συμμαχία», ανάμεσα σε επιχειρηματίες του νησιού μας, και την Marketing Greece. Αυτό το εγχείρημα, που έχει στόχο την προβολή και την ανάδειξη της μοναδικότητας της Ρόδου μας, είναι σήμερα αναγκαίο, και άξιο επαίνου.

Αλλά, και από την Θέση του Προέδρου της ΠΕΔ, του Νότιου Αιγαίου, της περιοχής, που η Ρόδος, η Κως, η Μύκονος, η Σαντορίνη, της περιοχής που τα 48 αυτά, παγκόσμια διαμάντια της χώρας μας, καταφέρνουν να αποτελούν, την μιά χρονιά, μετά την άλλη, το πιο αστραφτερό χαμόγελο, της Τουριστικής Ελλάδας, οφείλω να επιβεβαιώσω ότι, το 30% της απασχόλησης σε εθνικό επίπεδο, αλλά κυρίως το 90% του Τοπικού ΑΕΠ, έχουν ανάγκη, πυκνής, στοχευμένης, και καινοτόμου προβολής, στην «πρώτη ματιά», όπου χτυπά η «καρδιά», του παγκόσμιου επισκέπτη μας. Με εξωστρέφεια κι αυτοπεποίθηση. Για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, και για το νοικοκύρεμα, του φιλόξενου «οίκου» μας.

Αν επιταχύνουμε τις προσπάθειες, και έχουμε περισσότερη συνεργασία, τότε μπορώ, να είμαι αισιόδοξος. Αν ενθαρρύνουμε την επένδυση στην ποιότητα, και σε μεγαλύτερη διαφοροποίηση, με ειλικρίνεια και καθημερινή σπουδή, και προσπάθεια, τότε προχωρούμε, στον σωστό δρόμο. Με υποδομές, με δίκτυα ύδρευσης, και αποχέτευσης, με αποτελεσματική διαχείριση απορριμμάτων, με οικολογική ευαισθησία, με περιβαλλοντολογική συνείδηση, για βιωσιμότητα και αειφορία. Με πολιτισμό. Με σεβασμό. Με εύχρηστα Λιμάνια, με φιλόξενες μαρίνες. Με ασφαλές, και σύγχρονο οδικό δίκτυο. Με υποδομές, που είναι ζωτικής σημασίας, για την τοπική οικονομία. Μα και για τις καθημερινές ανάγκες, της κοινωνίας. Τα τονίζει πάντα ο ΣΕΤΕ, και μας βρίσκει σύμφωνους. Από εκεί ξεκινάμε. Πρώτα για τους Ροδίτες, και ασφαλώς, και για τους επισκέπτες μας.

Χρειάζεται μεγάλος αγώνας. Αλλά αξίζει τον κόπο. Με Πολιτική Βούληση. Και με επιμονή σ’ αυτήν. Ενώνοντας δυνάμεις, δίνοντας ο καθένας, από το δικό του πόστο ευθύνης, τον καλύτερο εαυτό του, μπορούμε να υπηρετήσουμε το κοινό καλό. Για τη Ρόδο που διακρίνεται, που επιβραβεύεται, και που θα λάμπει, όπως της αξίζει».

Για τις ανάγκες της καμπάνιας πραγματοποιήθηκαν γυρίσματα στον προορισμό για τη δημιουργία 3 θεματικών Video, τα οποία ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις στο destination marketing, επικεντρώνονται στις εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός.

Rhodes-Time travel in the Medieval Town
Rhodes-A boat trip around the island
Rhodes-A culinary tour
Στη «Συμμαχία Τουρισμού για τη Ρόδο» συμμετέχουν ως Partners οι επιχειρήσεις AMADA COLOSSOS RESORT, APOLLO HOTELS, ATRIUM HOTELS LUXURY RESORTS COLLECTION, HARMONY RESORTS, H-HOTELS COLLECTION, LINDOS HOTELS, MITSIS HOTELS GROUP, SUNRISE HOTEL.

 

0Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *