Η PepsiCo ανακοινώνει τη χρήση μπουκαλιών αποκλειστικά από ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet) σε ποσοστό πάνω από 90%των προϊόντων της στην Ελλάδα έως το τέλος του 2021

Ελλάδα


Η
PepsiCo ανακοινώνει τη χρήση μπουκαλιών αποκλειστικά από ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet) σε ποσοστό πάνω από 90%των προϊόντων της στην Ελλάδα έως το τέλος του 2021

Η PepsiCo Greece ανακοινώνει σήμερα τη δέσμευσή της, να διαθέσει τα προϊόντα της, Pepsi & Ivi, σε συσκευασίεςμπουκαλιών μόνο από ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet) μέχρι το τέλος του 2021 ενώ ταυτόχρονα διαθέτει ήδη στην Ελληνική αγορά τα προϊόντα Lipton Ice Tea σε φιάλες από 100% rPet(ανακυκλωμένο πλαστικό). Με αυτήν την πρωτοβουλία μέχρι το τέλος του 2021 η PepsiCo θα διαθέτει στη χώρα μας περισσότερο από το 90% των προϊόντων της σε μπουκάλια από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, κάνοντάς ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση μίας πιο «πράσινης» αγοράς στη χώρα μας.

Η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες Ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες η PepsiCo θα διαθέτει το 90% των συνολικών προϊόντων της (Pepsi, Ivi, Lipton Ice Tea) σε μπουκάλια αποκλειστικά από rPet, έως το τέλος του 2021. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί πως το 100% των προϊόντων της PepsiCo στην Ελλάδα διατίθεται ήδη σε φιάλες ανακυκλώσιμου πλαστικού.

Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει την προ διετίας δέσμευση της PepsiCo για χρήση συσκευασιών rPET σε ποσοστό 50% στην Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2030. Ταυτόχρονα, στηρίζει τη συμμετοχή της PepsiCo στην εθελούσια εκστρατεία ανακύκλωσης πλαστικών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς και τη δέσμευση της για χρησιμοποίηση 10 εκατομμυρίων τόνων ανακυκλωμένου πλαστικού στην παραγωγή νέων προϊόντων στην αγορά της ΕΕ έως το 2025.

Η ανακύκλωση αποτελεί σημαντικό μέρος της αντιμετώπισης των πλαστικών αποβλήτων και η PepsiCo παραμένει πιστή στη δέσμευση της να συνεργαστεί με πολλούς ενδιαφερόμενους  φορείς, για να επιταχύνει τη δημιουργία ενός πλανήτη, όπου το πλαστικό δεν γίνεται ποτέ απόβλητο. Η στρατηγική προσέγγιση της PepsiCo εδράζεται σε τρεις πυλώνες: τη μείωση της ποσότητας των συσκευασιών που χρησιμοποιεί μέσω της καινοτομίας, τη διασφάλιση πως η συσκευασία της ανακυκλώνεται και επαναχρησιμοποιείται και την αναζήτηση τρόπων για να επαναπροσδιορίσει τη συσκευασία της. Σε αυτό το πλαίσιοεντάσσεται και η εξερεύνηση νέων υλικών, όπως το πρώτο πλήρως ανακυκλώσιμο χάρτινο μπουκάλι στον κόσμο μέσω της κοινοπραξίας Pulpex και την επένδυση σε επαναχρησιμοποιήσιμα μοντέλα όπως το SodaStream, το οποίο στοχεύει στην εξάλειψη 67 δισεκατομμυρίων πλαστικών μπουκαλιών μίας χρήσης.

«Η PepsiCo συμπράττει στην Παγκόσμια προσπάθεια για έναν πλανήτη ζωντανό, γνωρίζει τον τρόπο και το υλοποιεί. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης θέλουμε να αποτελέσουμε ένα θετικό παράδειγμα προς μίμηση για όλους και στη χώρα μας, κάνοντας την ανακύκλωση μέρος των καθημερινών μας δραστηριοτήτων. Για εμάς στην PepsiCo το “Winning with Purpose” αποτελεί τον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, βασικός πυλώνας της οποίας είναι ηπροστασία του πλανήτη και κατ’ επέκταση του τοπικού περιβάλλοντος δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία συνδράμουμε ουσιαστικά στην αειφόρο βιωσιμότητα του πλανήτη», δήλωσε η Εμπορική διευθύντρια της PepsiCo Greece, κυρία Δέσποινα Τσαγκάρη.

Τέλος, η PepsiCo Greece υποστηρίζει τις δράσεις της ΕλληνικήςΕταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (Ε.Ε.Α.Α.)ως μέλος της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στην επίτευξη των εθνικών στόχων ανακύκλωσης.

Σχετικά με την PepsiCo

Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος εργασιών της PepsiCo το 2019 ξεπέρασε τα $67δις και προήλθε κυρίως από τα προϊόντα FritoLay, Gatorade, PepsiCola, Quaker καιTropicana. Η γκάμα των προϊόντων της PepsiCoπεριλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα από απολαυστικά τρόφιμα και ποτά, εκ των οποίων οι 23 μάρκες φέρνουν η καθεμία περισσότερο από $1δις τζίρο σε πωλήσεις.

Στην καρδιά της PepsiCo βρίσκεται η φιλοσοφία μας «“Winning with Purpose”» – η θεμελιώδης πεποίθησή μας ότι η επιτυχία της εταιρείας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιωσιμότητα της κοινωνίας. Πιστεύουμε ότι βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα τα οποία πουλάμε, λειτουργώντας υπεύθυνα για την προστασία του πλανήτη μας και ενδυναμώνοντας τους εργαζόμενους μας σε όλο τον κόσμο, έχουμε τα στοιχεία εκείνα τα οποία επιτρέπουν στην PepsiCo να αποτελεί μία επιτυχημένη παγκόσμια εταιρεία, η οποία δημιουργεί μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία και τους μετόχους της. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε www.pepsico.com.

0Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *