Έξι βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2021

Ελλάδα


Έξι
βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2021:

2 Gold στην κατηγορία Travel

2 Silver στην κατηγορία Digital Tourism

Bronze στην κατηγορία Innovation

Bronze στην κατηγορία Technology

Η Attica Group, μητρική εταιρεία τωνSUPERFAST FERRIES, BLUE STARFERRIES & HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερηικανοποίηση ανακοινώνει την βράβευσή της με6 βραβεία στα Tourism Awards 2021 πουδιοργανώθηκαν από τη BoussiasCommunications.

Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3 Ιουνίου στο Περιστύλιο του Ζαππείου Μεγάρου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:

Gold βραβείο στην κατηγορία «Travel Προγράμματα ΕπιβράβευσηςLoyalty Programs», για την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών και υποδομών τουΠρογράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group.

Gold βραβείο στην κατηγορία «TravelTechnology enhanced experienceΑξιοποίηση λύσεων τεχνολογίας για την βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας» για το Seasmiles Chatbot του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group.Μία πρωτοποριακή επικοινωνία με χρήσητεχνολογίας Artificial Intelligence (ΤεχνητήΝοημοσύνη), που αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των μελών του προγράμματος βελτιώνοντας τηνταξιδιωτική τους εμπειρία.
Silver βραβείο στην κατηγορία «DigitalTourismMultichannel marketing strategy»για την στρατηγική επικοινωνίας της BlueStar Ferries σε Above The Line (ATL) και Online περιβάλλον με στόχο την αύξηση του brand awareness και των πωλήσεων.
Silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism – User interaction / Use of user generated content / Use of influencers / Social media contest» για την αύξηση τουbrand awareness της Blue Star Ferries μέσω Online διαγωνισμών στα Social Media, User Generated Content (UCG) καισυνεργασίες με influencers.

Bronze βραβείο στην κατηγορία «Innovation – Καινοτόμο concept» για τις Συνδυασμένες Μεταφορές Επιβατών με τρένο και πλοίο «Sail & Rail», μία καινοτόμο πρωτοβουλία της Attica Groupπου εδώ και 20 χρόνια προσφέρει επιπλέον κίνητρα μέσω  συνδυαστικών εκπτώσεων, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση του εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού της Ελλάδας.

Bronze βραβείο στην κατηγορία«TechnologyInnovative use ofTechnology» για το Seasmiles Chatbot τουΠρογράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group. Μία πρωτοποριακήεπικοινωνία με χρήση τεχνολογίας ArtificialIntelligence (Τεχνητή Νοημοσύνη), που αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των μελών του προγράμματος βελτιώνοντας τηνταξιδιωτική τους εμπειρία.

H Attica Group δραστηριοποιείται στηνεπιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFASTFERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENICSEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK μεσυνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στηνΕλλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

0Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *