ATTICA GROUP – ΕΝΝΕΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ATTICA GROUP ΣΤΑ TOURISM AWARDS 2022

Ελλάδα

Εννέα βραβεία για την Attica Group στα Tourism Awards 2022

Η Attica Group, μητρική εταιρεία τωνSUPERFAST FERRIES, BLUE STARFERRIES και HELLENIC SEAWAYS, μειδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη βράβευσήτης με 9 βραβεία στα Tourism Awards 2022που διοργανώθηκαν από τη BoussiasCommunications.

Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Μαΐου, η Attica Group βραβεύτηκεμε 1 Platinum, 1 Gold, 4 Silver και 3 Bronzeβραβεία.

Platinum βραβείο στην κατηγορία Sustainability & CovidSafe Practices & Servicesγια την προστασία των εργαζομένων και των επιβατών μας από την πανδημία Covid-19.

Gold βραβείο στην κατηγορία TravelDestinations Tourist Attractionsκαι συγκεκριμένα «Προγράμματα ΕπιβράβευσηςLoyalty Programs», για την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών τουΠρογράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group.

Silver βραβείο στην κατηγορία “Innovationκαι συγκεκριμένα «Καινοτόμο μοντέλο λειτουργίας ή παροχής υπηρεσίας» για τιςσιδηροδρομικές κάρτες της Attica GroupEURAIL & INTERRAIL Greek Islands Passπου παρέχουν ευελιξία στους κατόχουςτους καθώς συνδυάζουν δύο διαφορετικά μέσα μεταφοράς, τραίνο και πλοίο και από το ένα νησί στο άλλο (hopon, hopoff) με την επίδειξη μίας μόνο κάρτας, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Silver βραβείο στην κατηγορίαBranding/Media/Public Relationsκαι συγκεκριμένα Content marketing strategyγια την Παρουσίαση προορισμών & Ιδέες για Road Trips (ταξίδια με το αυτοκίνητο) σε συνδυασμό με το πλοίο στη γραμμή Ελλάδα-Ιταλία με τη Superfast Ferries.

Silver βραβείο στην κατηγορία DigitalTourism & Technologyκαι συγκεκριμένα Use of Virtual reality//Augmented realityγια τη χρήση AI Chatbot για εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών και δικτύου συνεργαζόμενων πρακτορείων.

Silver βραβείο στην κατηγορίαBranding/Media/Public Relations και συγκεκριμένα «Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια» για την καμπάνια της Blue Star Ferries.

Bronze βραβείο στην κατηγορία DigitalTourism & Technologyκαι συγκεκριμένα Online strategy” για την διαδικτυακήστρατηγική της Blue Star Ferries μέσω ενός μεγάλου εύρους διαδικτυακών καναλιών.

Bronze βραβείο στην κατηγορία Sustainability & CovidSafe Practices & Services και συγκεκριμένα «Πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος/Ευαισθητοποίηση του κοινού/Παρακολούθηση περιβαλλοντικών δεικτών» για τη διοργάνωση του “Bluestarino Festival”, του 1ου Νομαδικού Παιδικού Φεστιβάλ στο Αιγαίο.

Bronze βραβείο στην κατηγορία Use ofVirtual reality//Augmented realityκαι συγκεκριμένα Social media presenceγια την παρουσία της Ηellenic Seaways στα κοινωνικά δίκτυα.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFASTFERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENICSEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

0Shares

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *